11.900 lei îl costă pe primarul Ion Banzea asistenţa oferită de firma câştigătoare pentru DC 41 C Pârșeni

11.900 lei îl costă pe primarul Ion Banzea asistenţa oferită de firma câştigătoare pentru DC 41 C Pârșeni

Primarul de la Poienarii de Muscel, Ion Banzea a comandat, săptămâna trecută, serviciile de consultanţă necesare în faza premergătoare a punerii în practică a lucrării propriu-zise la DC 41 C Pârșeni 2. Este vorba despre intervenţii constând într-o actualizare a restului de executat şi o completare a lucrărilor de modernizare a acestui drum comunal. Reparaţiile aduse infrastructurii rutiere nu înaintează în ritmul dorit de localnici, asta şi pentru că timpul şi banii se consumă şi cu studiile şi proiectele fără de care execuţia lor n-ar fi posibilă.

11.900 lei îl costă pe primarul Ion Banzea asistenţa oferită de firma câştigătoare reprezentanţilor beneficiarului, adică angajaţilor Primăriei, la realizarea activităţilor presupuse de achiziţia publică a lucrărilor care se vor executa pe drumul comunal Pârşeni 2. Altfel spus, consultantul îi ghidează pe salariaţii Primăriei care se ocupă de contractarea constructorilor să organizeze, fără greşeală, procedurile de licitaţie. Sau încredinţare directă a contractelor, dacă acestea sunt de valoare mai mică.

Pentru ca cititorul să înţeleagă de ce este nevoie de aceşti consultanţi, plătiţi cu sute de milioane de lei vechi, vom prezenta în continuare ce face cel cu care va colabora Ion Banzea: „1.Pregătirea documentaţiei aferente achiziţiei şi anume: organizarea documentaţiilor tehnice necesare; elaborarea notelor justificative; elaborarea caietului de sarcini şi a modelului de contract; aplicarea semnăturii electronice (dacă este cazul); 2.Publicarea sau transmiterea anunţului / invitaţiei de participare: transmiterea documentaţiei de atribuire şi completarea formularelor necesare; răspunsuri la observaţiile autorităţilor cu privire la documentaţia de atribuire; elaborarea răspunsurilor la eventualele solicitări de clarificări din partea operatorilor economici, utilizând informaţiile de specialitate puse la dispoziţie de către proiectant (dacă este cazul); elaborarea eratelor (dacă este cazul); corespondenţa cu autorităţile competente pentru verificarea achiziţiilor (dacă este cazul). 3.Evaluarea ofertei/ofertelor depuse, fază care presupune: modele de formulare şi note justificative; elaborarea eventualelor solicitări de clarificări către ofertanţi; elaborarea comunicărilor către ofertanţi. 4.Finalizarea achiziţiei, care constă în: asistenţă, utilizare şi publicare în SEAP a documentelor pe parcursul evaluării ofertelor; finalizarea dosarului de achiziţie; 5.Monitorizarea modificărilor legislaţiei în domeniul achiziţiilor: decizii şi instrucţiuni ale autorităţilor competente; modificări ale legislaţiei în domeniul achiziţiilor; modificări în legislaţia europeană.”

Specialistul selectat de primarul Banzea, pe 22 iulie 2019, pentru a-i acorda îndrumarea necesară organizării procedurii prin care va fi desemnat executantul drumului Pârşeni, este o firmă din Piteşti, Impression Promotions Advertising SRL.

 

 

About The Author

Related posts