Astăzi este ziua de naștere a Florinei Vuței cea care conduce cel mai dulce brand al Muscelului!
Astăzi este ziua de naștere a Florinei Vuței cea care conduce cel mai dulce brand al Muscelului!

Astăzi este ziua de naștere a Florinei Vuței cea care conduce cel mai dulce brand al Muscelului!

Astăzi este ziua de naștere a Florinei Vuței cea care conduce cel mai dulce brand al Muscelului! Prin intermediul ziarului nostru angajații i-au pregătit Florinei Vuței cea care deține de peste două decenii cofetăriile Un băiat și o fată ce oferă „plăcerea bunului gust” nu doar în Câmpulung, ci şi la Mioveni, Piteşti şi Bucureşti, în Capitală intrarea fiind făcută anul trecut, o supriză.

De la cinci, la o sută de angajați

În spatele succesului cu dulce de Muscel stau zeci de patiseri şi cofetari, dar ideea a pornit de la cea care manageriază „Un băiat şi o fată”, Florina Vuţei. La doar 24 de ani, cu doi copii mici – un băiat şi o fată, de unde credeaţi că vine denumirea firmei?! – ea a avut curajul să încerce ceea ce se numeşte un nou început. Un început cu pateuri şi o continuare cu o gamă impresionantă de produse de cofetărie şi patiserie. Iar contactul cu o altă lume a dulciurilor, cea din Italia, a făcut ca delicatesele „Un băiat şi o fată” să-şi contureze gustul inconfundabil.

„E o îmbinare între tradiţionalul românesc, muscelean şi specificul dulciurilor din alte ţări. Experienţa din Italia, apoi toate lucrurile învăţate în urma participării la diverse târguri internaţionale se regăsesc în reţetele noastre”, ne spune Florina Vuţei. Aşa se face că prăjituri pe care le-a conceput în urmă cu ani au prins gustul clienţilor, iar dorinţa de a inova o face pe mama unui băiat şi unei fete să stea şi în vacanţe cu ochii pe rafturile de prăjituri în locurile pe care le vizitează.

După cum era de aşteptat, dincolo de aprecierea celor care gustă produsele „UBF”, a apărut în timp şi recunoaşterea meritelor de manager ale Florinei Vuţei, firma fiind nelipsită din topuri. Dar nu lipseşte nici din viaţa societăţii, diverse evenimente fiind marcate de candy-barurile de la „Un băiat şi o fată”. Şi poate că şi mai importantă este recunoaşterea ca om primită din partea propriilor angajaţi.

Florina Vuţei a pornit la drum cu cinci salariaţi, unii renumiţi în domeniu, precum nea Vlad, acum ieşit la pensie chiar de la „UBF”, şi a ajuns la peste o sută de angajaţi. Şi mai e nevoie de oameni, dar piaţa muncii pare secătuită, aşa că nu este exclus ca în scurt timp la „Un băiat şi o fată” să lucreze angajaţi veniţi din Nepal. Şi ei vor avea parte de aceeaşi atenţie din partea Florinei Vuţei, şi ei vor merge la cursuri de specializare ca şi cei care deja lucrează în firmă.

Dacă ne raportăm și la turism este de remarcat faptul că „Un băiat şi o fată” este un promotor al Muscelului, nelipsind de la târgurile de profil, acolo unde este evidenţiat şi un produs tradiţional zonei, covrigul cu ou, acum brand certificat la OSIM.

About The Author

Related posts