Produsele unei fabrici din Câmpulung au ajuns un brand românesc. La poalele Mateiașului se produc sucuri din mere, pere, vișine, cireșe, fructe de pădure și mixuri dintre acestea, precum și sucuri din legume. Toate sucurile Profructta sunt obţinute din fructe şi legume atent selecţionate de la producători locali din zonă.
Brandul românesc de sucuri 100% naturale Profructta şi-a dublat cifra de afaceri în primul semestru al acestui an, la 44.000 EUR. 46% din volumul încasărilor Profructta provin din vânzarea sucurilor din mere.
“Perioada ianuarie-iunie 2016 a fost intensă. Am lansat oficial brandul Profructta, ne-am concentrat pe negocierile pentru extinderea numărului de puncte de distribuţie şi am adus în echipă un director general care gestionează procesele de business într-un mod integrat” a declarat Marius Măcărescu, fondator Profructta.
Începând cu 1 iulie, gama de sucuri Profructta este prezentă şi în reţeaua de magazine Mega Image prin noile ambalaje practice din sticlă de 0.5l. Sucurile Profructta sunt produse din fructe şi legume atent selecţionate, presate la rece şi pasteurizate scurt la 82 grade Celsius, sortimentele cuprinzând: sucuri din mere, pere, vișine, cireșe, fructe de pădure și mixuri dintre acestea, precum și sucuri din legume.