web analytics
Breaking News
Centrele de Relații cu Clienții se închid!

Centrele de Relații cu Clienții se închid!

Centrele de Relații cu Clienții ale Grupului CEZ în Romania nu vor avea program de lucru cu publicul în data de 30 noiembrie 2018, reluându-și activitatea în data de 03 decembrie 2018.

 Conform reglementărilor în vigoare în domeniul muncii, data de 30 noiembrie, ziua sărbătoririi Sfântului Apostol Andrei este declarată drept sărbătoare legală și zi liberă la nivel național. Din acest motiv, Centrele de Relații cu Clienții CEZ nu vor avea program de lucru în data de 30 noiembrie 2018.

Centrele de Relații cu Clienții ale Grupului CEZ în Romania

Centrele de Relații cu Clienții ale Grupului CEZ în Romania își întrerup activitatea în data de 30 noiembrie 2018.

Începând cu data de 03 decembrie 2018 însă, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30 în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din municipiile – reședința de județ: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitețti, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu.

Info Linia CEZ

Pentru orice informații legate de serviciile CEZ Vânzare, clienții pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din rețeaua națională, în intervalul orar 08:00 – 20:00.

 Echipele operative Distribuție Oltenia

Pe parcursul zilelor de 30 noiembrie și 01 decembrie 2018, cu ocazia sărbătoririi Sfântului Apostol Andrei, respectiv Ziua Națională a României, nu au fost planificate lucrări care necesită întreruperea alimentării cu energie electrică.

Totodată, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.

Liniile telefonice ale operatorului de distribuție

Pentru a semnala deficiențele în alimentarea cu energie electrică, clienții din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispoziție de către operatorul de distribuție:

  • 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea;
  • 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008– numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională.

Informațiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid și ușor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aștepte să intre în legătură cu un operator uman, după aproximativ 20 de secunde de la inițierea apelului.

About The Author

Related posts