6.7 C
Campulung Muscel
joi, 25 aprilie, 2024

În numele Părintelui Arsenie Boca s-au pus bazele unei afaceri colosale! Aflaţi cine este în spatele brandului Arsenie Boca!

Alte Știri

De câţiva ani buni, credincioşilor li s-au vândut cărţi, acatiste, rugăciuni, reviste, breloace, cruci, etc, toate în numele Părintelui Arsenie Boca. S-a creat o adevărată isterie, iar locul unde este situat mormântul Părintelui Arsenie Boca s-a transformat într-o adevărată afacere colosală sau într-un parc de distracţii, cum spun unii. Cine a pus bazele acestei afaceri care îi face pe unii să uite de credinţă şi să alerge numai după partea materială, care se vede, care poate fi pipăită, un Arsenie Boca care poate fi cumpărat ca să ajungă în sufletele unora, aflaţi din interviul prezentat mai jos. Cu singuranţă mulţi dintre cei ce veţi citi rândurile din interviu veţi rămâne foarte dezamăgiţi!

După mult timp în care a fost învăluit în mister, cel mai de succes brand din marcomul românesc iese la suprafață pentru un interviu exclusiv marca Cotidian Zilnic. În fața mea stau o cafea lungă și un frappe cu gheață din care soarbe – deja celebrul – Aurel „Aur” Platnic.

Salut, Aurel, cum este sa fii omul din spatele Arsenie Boca Inc.?

Bună, C.Z., în primul rând vreau să vă mulțumesc pentru invitația asta generoasă. Ca să vă răspund la întrebare, managementul acestui brand este o responsabilitate uriașă pe umerii agenției din care fac parte, însă reușesc prin eforturi sporite, proactivitate si profesionalism să duc crucea acestui brand in spate.

Ce reprezintă pentru tine succesul și cum reusești să-l impui?

Succesul pentru mine este o zi în care reușesc să ajut cel puțin un fan al brandului nostru. Este o zi în care reușesc să mă dedic 110% și, nu în ultimul rând, să ofer mereu ceva în plus, ceva care să sporeasca  atât valoarea brandului cât și a agenției din care fac parte.

Care este rețeta succesului în social media pentru brandul vostru?

B.O.R. este un client relativ nou al agențiilor, cu un produs clasic, tradițional dacă vrei, care nu a avut niciodată nevoie de publicitate. Au venit la noi pentru un redesign. Trebuie sa intelegeți că Dumnezeu, Iisus, Sf. Duh sunt campanii puternice, de încredere, dar publicul de azi are nevoie de ceva mai mult, de o figură mai accesibilă, down to earth (râde) dacă vrei. Acesta este Arsenie Boca, care pur și simplu a explodat în social media. Oamenii de marketing trebuie să înțeleagă că în 2015 nu te mai poți raporta la impactul cu consumatorul prin date și metrici, ci prin empatie și comunicare. There’s no more B2B or B2C, there’s H2H – Human to Human! (zâmbește). Continuarea articolului o găsiţi aici: http://cotidianzilnic.ro/2015/08/cine-este-omul-din-spatele-brandului-arsenie-boca/.

Ultimele Știri

Nicolae Velcea: ”Datorită încrederii pe care cetățenii mi-au acordat-o am dus la bun sfârșit proiecte importante”

Nicolae Velcea: ”Datorită încrederii pe care cetățenii mi-au acordat-o am dus la bun sfârșit proiecte importante.” Nicolae Velcea și-a depus...

Alte știri din aceeași categorie