5.7 C
Campulung Muscel
vineri, 19 aprilie, 2024

Medic One și Mullen România semnează campania de comunicare a primei game de suplimente alimentare Aslavital

Alte Știri

Medic One și Mullen România au făcut echipă pentru dezvoltarea campaniei  de comunicare a noii game de suplimente alimentare Aslavital, lansată de compania Zentiva România. Campania marchează intrarea pe piața suplimentelor alimentare a mărcii Aslavital, marcă recunoscută la nivel local pentru produsele de înfrumusețare și îngrijire a tenului. Compania producătoare de medicamente Zentiva România va comercializa sub umbrela Aslavital cinci noi suplimente alimentare, destinate nevoilor actuale ale femeilor – energie, imunitate, o calitate bună a somnului, sănătatea pielii, părului și a unghiilor.

Campania ilustrează provocările și situațiile zilnice în care corpul nostru este supus stresului sau efortului și completează povestea din spatele identității de brand printr-un spot TV și materiale declinate în online.

„Am pornit de la ne asculta consumatoarele și a afla care sunt cele mai importante nevoi ale lor pentru a face față provocărilor actuale. Astfel s-a născut gama Aslavital suplimente alimentare. Aslavital este un brand recunoscut și apreciat de românce pentru produsele de calitate de pe piața din România. Pentru a ne evidenția pe o piață extrem de aglomerată, ne-am propus ca, încă de la început, să spunem o poveste prin identitatea de brand, pornind chiar de la ambalaj și de la numele produselor. Astfel, alături de echipele Medic One și Mullen, am tradus conceptul creativ într-un univers al eroilor și eroinelor de astăzi care, câteodată, au nevoie de ajutor în aventurile de zi cu zi”, a declarat Cătălina Huszar, Marketing Manager OTC Zentiva România.  

Această campanie a fost o provocare pe care o așteptam demult: să lansăm un brand renumit cum este Aslavital, într-o categorie complet nouă pe o piață deja marcată de branduri „cu vechime”. Misiunea a fost cu atât mai frumoasă cu cât ne-am ocupat de „nașterea” noii game Aslavital încă din faza de identitate de brand. Un produs nou îți dă posibilitatea să explorezi direcții creative îndrăznețe în conturarea design-ului ambalajelor, în găsirea numelor noilor produse, în producția video și a materialelor de comunicare. Astfel, s-a născut o poveste modernă, pe care nimeni n-a scris-o până acum, însă de care cu toții ne-am lovit cu siguranță măcar o dată”, a declarat Oana Cociașu, Managing Partner Medic One. Noul brand este prezent în farmacii și campania de comunicare s-a lansat pe mai multe canale, printre care și un website dedicat, dezvoltat de agenția Profero.

Ultimele Știri

Se schimbă banii. Se trece la moneda euro! Toată lumea trebuie să știe asta!

Se schimbă banii. Se trece la moneda euro! Toată lumea trebuie să știe asta! România, la coada Uniunii Europene...

Alte știri din aceeași categorie