Patru posturi vacante la D.G.A.S.P.C Argeș!

Patru posturi vacante la D.G.A.S.P.C Argeș!

Patru posturi vacante la D.G.A.S.P.C Argeș! Instituția publică organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de conducere/execuție, vacante, după cum urmează:

  1. Șef Serviciul Strategii, programe și Proiecte în Domeniul Asistenței Sociale și Relația cu Organizațiile Neguvernamentale, clasa I, grad II;
  2. inspector, grad profesional superior La Serviciul Strategii, programe și Proiecte în Domeniul Asistenței Sociale și Relația cu Organizațiile Neguvernamentale;
  3. inspector, grad profesional principal la Serviciul Strategii, programe și Proiecte în Domeniul Asistenței Sociale și Relația cu Organizațiile Neguvernamentale;
  4. inspector, grad profesional superior la Biroul Financiar, Contabilitate, Salarizare.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • Șef Serviciul Strategii, programe și Proiecte în Domeniul Asistenței Sociale și Relația cu Organizațiile Neguvernamentale, clasa I, grad II:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental de ierarhizare – științe sociale, ramura de știință – științe juridice, domeniul de ierarhizare-drept, domeniul de licență-drept, specializarea drept.
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de Lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, domeniul științelor economice;
    • studii universitare absolvite cu diplomă de licență, domeniul fundamental de ierarhizare-științe administrative, ramura de știință – științe administrative, domeniul de licență – științe administrative, specializarea – administrație publică;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 5 ani;
    • studii postuniversitare sau de master în domeniul Administrației publice. Management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
  • inspector, grad profesional superior La Serviciul Strategii, programe și Proiecte în Domeniul Asistenței Sociale și Relația cu Organizațiile Neguvernamentale:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de Lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, domeniul științelor economice;
    • studii universitare absolvite cu diplomă de licență, domeniul fundamental de ierarhizare – Științe inginerești, ramura de știință – inginerie civilă, domeniul de licență – Inginerie civilă sau Ingineria Instalațiilor;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 7 ani.
  • inspector, grad profesional principal la Serviciul Strategii, programe și Proiecte în Domeniul Asistenței Sociale și Relația cu Organizațiile Neguvernamentale:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare dc lungă durată, absolvite CU diplomă de licență sau echivalentă, domeniul științelor economice;
    • studii universitare absolvite cu diplomă de licență, domeniul fundamental de ierarhizare – Științe inginerești, ramura de știință – inginerie civilă, domeniul de licență – Inginerie civilă sau Ingineria Instalațiilor;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 5 ani.
  • inspector, grad profesional superior la Biroul Financiar, Contabilitate, Salarizare:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de Lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, domeniul științelor economice;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 24 iunie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Argeș, din Pitești, Calea Drăgășani nr. 8, et. 1, telefon 0248/271.131 sau 0248/271.220.

About The Author

Related posts