Peste 20 de Centre de Relații cu Clienții CEZ Vânzare puse la dispoziția clienților

Peste 20 de Centre de Relații cu Clienții CEZ Vânzare puse la dispoziția clienților

De luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:30, clienții CEZ Vânzare pot obține toate informațiile de care au nevoie în oricare dintre cele 22 de Centre de Relații cu Clienții ale furnizorului de energie și gaze naturale din municipiile – reședință de județ: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Taârgu Jiu dar și în Centrele din localitățile Băilești, Caracal, Câmpulung, Drăgășani, Roșiorii de Vede și Videle.

Totodată, clienții CEZ Vânzare din afara Olteniei pot obține informații și la Centrele de Relații cu Clienții din Iași, Timișoara și Reșița.

Programul de lucru al Centrelor CEZ Vânzare este bazat pe analiza fluxului de vizite pe intervale orare și a solicitărilor din partea clienților înregistrate prin intermediul acestui canal de comunicare.

Clienții CEZ din localitățile Curtea de Argeș, Filiași, Bechet, Baia de Aramă, Orșova, Vânju Mare, Corabia, Călimănești, Horezu, Timișoara, Iași, Reșița și zonele limitrofe pot vizita unul din Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare conform programului de mai jos:

Program de functionare  
Oras Lu Ma Mi Jo Vi Interval orar
Curtea de Arges     x x   08:30 – 16:30
Filiasi         x
Bechet     x    
Baia de Arama   x      
Orsova       x  
Vanju Mare         x
Corabia     x    
Calimanesti   x      
Horezu     x    
Iasi x x x x x 09:00 – 17:00
Timisoara x x x x x
Resita       x   09:00 – 10:00

Toate Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare asigură următoarele activități:

  • de informare, consultanță și buna relaționare cu clienții și potențialii clienți din raza de activitate a companiei;
  • de interfață între utilizatori și potențiali clienți cu operatorul de furnizare;
  • de negociere, încheiere, semnare, derulare, gestionare, reziliere a contractelor de furnizare a energiei electrice și/ sau a gazelor naturale pentru clienții casnici și agenți economici) precum și completarea și actualizarea datelor variabile în timp, din contract, întocmirea anexelor și actelor adiționale la contractele existente;
  • de informare a clienților cu privire la apariția unor reglementări noi care privesc piața de energie electrică și/ sau a gazelor naturale și modificările survenite la actele normative în vigoare;
  • de consultanță a clienților și potențialilor clienți casnici sau agenți economici pentru alegerea tarifelor la energia electrică furnizat și/ sau a gazelor naturale furnizate;
  • de preluare, înregistrare, analizare, soluționare și transmitere a răspunsurilor la sesizările și reclamațiile primite în cadrul centrului de relații cu clienții de la utilizatorii rețelei de energie electrică și/ sau a gazelor naturale.

 

About The Author

Related posts