Primăria Câmpulung a devenit administrator al drumurilor publice din municipiu

Primăria Câmpulung a devenit administrator al drumurilor publice din municipiu

Primăria Câmpulung a devenit administrator al drumurilor publice din municipiu. Preşedinte al Comisiei de sistematizare a circulaţiei rutiere şi pietonale în Câmpulung a fost desemnat primarul Liviu Țâroiu.

Îl va înlocui, când îndatoririle de primar nu-i vor permite să onoreze şedinţele de lucru ale structurii constituite prin votul de ieri după amiază al aleşilor, viceprimarul Mărgărin Blidaru, susţinut de trei colegi consilieri, trei desemnaţi în comisie de primar şi un trimis al comandatului Gheorghe Ciolan, în calitate de reprezentant al Poliţiei Câmpulung. Potrivit regulamentului care însoţeşte hotărârea de înfiinţare a comisiei, aceasta va desfăşura activităţi specifice calităţii de administrator al drumurilor publice din municipiu.

În primul rând, analizează documentaţiile depuse în vederea emiterii acordului administratorului drumului şi, după caz, acordă sau nu avizul solicitat. Altă atribuţie constă în faptul că analizează, condiţionează şi instituie reglementări privind desfăşurarea traficului rutier şi pietonal în oraş. Reglementări care fac referire la instituirea de restricţii şi interdicţii pentru şoferi şi pietoni; stabilirea zonelor în care parcarea este permisă sau interzisă; avizarea instalării mijloacelor de semnalizare rutieră, a echipamentelor destinate siguranţei; stabilirea drumurilor publice unde circulaţia se desfăşoară pe un singur sens; avizarea reglementărilor referitoare la regimul de acces, de circulaţie, staţionare şi parcare pentru diferite categorii de vehicule; amenajarea modului de amenajare a intersecţiilor; stabilirea măsurilor care să ducă la eliminarea locurilor periculoase, la îmbunătăţirea siguranţei şi fluenţei rutiere pe drumurile publice; avizarea măsurilor de înfiinţare/desfiinţare a plantaţiilor rutiere în conformitate cu normativelor în vigoare, cu volumul traficului actual şi de perspectivă; avizarea modului de iluminare a sensurilor giratorii; analizarea şi hotărârea cu privire la modificarea temporară a traseelor şi staţiilor pentru mijloacele de transport în comun, ca urmare a executării unor lucrări la infrastructura rutieră. Regulamentul mai prevede că pentru promovarea unei hotărâri a comisiei este necesară o majoritate simplă a voturilor exprimate de cei prezenţi, dar nu fără votul favorabil al reprezentantului Biroului Rutier.

About The Author

Related posts