13.3 C
Campulung Muscel
joi, 28 martie, 2024

Program unic la Centrul de Relații cu Clienții CEZ din Câmpulung

Alte Știri

Program unic la Centrul de Relații cu Clienții CEZ din Câmpulung! Schimbarea se va produce de la 1 octombrie. Angajații vor lucra în intervalul orar 08:30 – 16:30, de luni până vineri. 

Acest program de lucru vine în întâmpinarea nevoilor clienților CEZ, fiind ajustat pe baza analizei fluxului de vizite pe intervale orare și a solicitarilor din partea clienților în Centrele de Relații cu Clienții.

În implementarea acestui interval orar au fost luate în calcul două avantaje principale pentru clienți:

  • reducerea timpului de așteptare;
  • procesarea mai rapidă a tuturor solicitărilor primite, datorită adaptării modului de împărțire a personalului în Centrul de Relații cu Clienții.

Centrele vor asigura, ca și până acum următoarele activități:

  • de informare, consultanță și bună relaționare cu toți clienții și potențialii clienți din raza de activitate a companiei;
  • de interfață între utilizatori și potențialii clienți cu operatorul de distribuție sau de furnizare;
  • de negociere, încheiere, semnare, derulare, gestionare, reziliere a contractelor de furnizare a energiei electrice și/sau a gazelor naturale la micii clienți (casnici și agenți economici mici) precum și completarea și actualizarea datelor variabile în timp, din contract, întocmirea anexelor și actelor adiționale la contractele cu micii clienți;
  • de informare a clienților cu privire la apariția unor reglementări noi ce privesc piața de energie electrică și/sau a gazelor naturale și modificările survenite la actele normative în vigoare;
  • de consiliere a potentialilor utilizatori in vederea racordarii acestora la retelele electrice de distributie;
  • de consultanță a clienților și potențialilor clienți casnici sau agenți economici mici pentru alegerea tarifelor la energia electrică furnizată și/sau a gazelor naturale furnizate;
  • de preluare, înregistrare, analizare, soluționare și transmitere a răspunsurilor la sesizările și reclamațiile primite în cadrul Centrului de Relații cu Clienții de la utilizatorii rețelei de energie electrică și/sau a gazelor naturale.
Ultimele Știri

Veste grozavă pentru clienții Băncii Transilvania. Ce s-a întâmplat cu bancomatele din Câmpulung Muscel

Veste grozavă pentru clienții Băncii Transilvania. Ce s-a întâmplat cu bancomatele din Câmpulung Muscel. Banca Transilvania a făcut un...

Alte știri din aceeași categorie