web analytics
Breaking News
Ştiai că poţi scăpa de grăsimea de pe tot corpul în cel mai scurt timp?

Ştiai că poţi scăpa de grăsimea de pe tot corpul în cel mai scurt timp?

Pentru că ţi-ar plăcea, să poţi mânca ce vrei ṣi să ȋncapi din nou ȋn blugii preferaţi! Nu ai ȋncredere ȋn diete ce ȋţi promit că vei scăpa ȋn timp record de kilogramele acumulate ȋn exces fără nici un efort  sau ȋn puterea de a topi grăsimile a unor combinaţii de băuturi miraculoase? Sau, cel mai grav, ȋn puterea unor pastille de a te slăbi ȋn timp ce tu nu faci nimic ȋn acest sens! Nu există nimic ce te poate ajuta ȋn afară de tine, de voinţa ṣi de determinarea ta….

Cu trecerea anilor, grăsimea se acumulează tot mai uṣor, iar timpul pentru activităţi fizice devine din ce ȋn ce mai redus…Pentru prima parte există o explicaţie: pierdem jumătate de kilogram din masa musculară pe an, ceea ce ȋnseamnă că ardem mai puţine calorii, fapt ce duce la ȋncetinirea metabolismului, spune consilierul nutriţional Cornelia Baloş.

Ştiaţi că putem accelera metabolismul dacă ţinem cont de sfaturile celor mi buni experţi ȋn domeniu, care recomandă toate informaţiile prezentate mai jos:

  • Să scapi de stres. Pentru că este unul din factorii care contribuie la acumularea grăsimii ȋn zona abdominală, conform studiilor recente. Când suntem stresaţi, hormonul numit cortizol ȋţi stimulează apetitul ṣi ȋţi ȋncetineṣte metabolismul. Drept urmare, organismul va începe să stocheze grăsimi ȋn zona abdominală.
  • Să suplimentezi fierul. Nu la sală, ci ȋn farfurie. Care e legătura? Dacă există o carenţă a acestui element, organismul nu poate să asigure suficient oxigen fiecărei celule, ceea ce va ȋncetini metabolismul. Suplimentele cu multivitamine conţin, ȋn general, 18 mg de fier – doza zilnică recomandată pentru adulţi, dar poate fi luat ṣi din alimente. Cele mai bogate alimente ȋn fier sunt: spanacul, ovăzul, germenii de grâu, nucile, mazărea, gălbenuṣul de ou, carnea de vită, broccoli. 
  • Să dormi suficient. Un studiu al Centrului Medical al Universităţii din Chicago a ajuns la concluzia că persoanele care dorm doar cinci ore pe noapte procesează mult mai greu carbohidraţii. Vina aparţine nivelului ridicat de insulină ṣi hormonului cortizol, dar şi lipsei de energie, care ȋmpiedică organismul să ȋṣi ȋndeplinească funcţiile eficient. Experţii spun că avem nevoie de 7 – 8 ore de somn pe noapte. Să nu uiţi de alimentele care ard grăsimile. Cei mai recunoscuţi aliaţi ȋn lupta cu kilogramele sunt: ceaiul verde, ardeiul iute, grepfrutul, cafeaua ṣi proteina de calitate (carnea slabă, nucile, fasolea, ciupercile, ouăle). Consumate cât mai des vor contribui la accelerarea metabolismului.
  • Antrenează-te. Antrenamentul cu greutăţi este o altă metodă de a scăpa de surplusul de kilograme. Şi asta pentru că jumătate de kilogram de muṣchi consumă de nouă ori mai multe calorii decât jumătate de kilogram de grăsime. Mai mult decât atât, metabolismul va rămâne activ chiar ṣi două ore după antrenament, spun studiile.

About The Author

Related posts