6.7 C
Campulung Muscel
joi, 25 aprilie, 2024

Studenţilor din Piteşti, li se oferă şansa obţinerii unui loc de muncă

Alte Știri

Biroul de Mediere (BMEDIAS_UPIT) din cadrul Universităţii din Piteşti organizează, marţi, 31 martie 2015, între orele 10.00-14.00, în holul Rectoratului Universităţii, Târgul de Job-uri şi Internship-uri. Evenimentul este organizat în parteneriat cu Camera de Comerţ şi Industrie Argeş, Asociaţia Oamenilor de Afaceri Argeş şi AJOFM Argeş. Obiectivul principal al târgului îl reprezintă facilitarea legăturii studenţi – angajatori în vederea obţinerii unui loc de muncă (job) sau a unui stagiu de practică (internship). Fie că sunt plătite sau doar voluntariat, stagiile de practică sunt cea mai bună şi eficientă cale de a identifica angajatul şi angajatorul potrivit, iar Universitatea din Piteşti îşi asumă rolul de intermediar în procesul de încheiere a contractelor de muncă/stagiu/voluntariat.

Pentru studenţii care vor participa la acest târg beneficiile nu se limitează la posibilitatea de a cunoaşte şi de a interacţiona direct cu angajatorii din domeniu, ci reprezintă chiar şansa de angajare sau de obţinere a unui stagiu de practică într-o firmă potrivită competenţelor, în urma desfăşurării unor interviuri simulate.

Angajatorii care vor lua parte la acest eveniment au şansa de a face vizibilă organizaţia pentru mediul academic, prin expunerea materialelor de promovare, precum şi de a recruta forţă de muncă calificată, într-un spaţiu adecvat.

BMEDIAS_UPIT este o structură organizatorică distinctă în cadrul Universităţii din Piteşti, care desfăşoară activităţi ce vin să completeze şi să susţină activităţile subdiviziunilor organizatorice existente. BMEDIAS_UPIT reprezentă un „liant” între mediul de afaceri şi mediul academic, respectiv angajatori şi studenţi/absolvenţi, prin activităţile desfăşurate. Atât Biroul, cât şi Târgul de Job-uri şi Internship-uri au fost gândite şi implementate în cadrul proiectului „Adaptarea programelor de studii universitare la Cadrul National al Calificărilor din Invăţământul Superior în vederea îmbunătăţirii ofertei educaţionale, crearea şi implementarea unor instrumente informatice specifice care să asigure extinderea oportunităţilor de învăţare şi interacţiunea cu mediul de afaceri (NOVA-CURRICULA)”, care beneficiază de finanţare nerambursabilă din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 1 – „Educaţia şi formarea profesională  în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării societăţii bazate pe cunoaştere”, Domeniul major de intervenţie 1.2 – „Calitate în învăţământul superior” şi se va desfăşura pe o perioadă de 18 luni (mai 2014 – octombrie 2015).

Ultimele Știri

Nicolae Velcea: ”Datorită încrederii pe care cetățenii mi-au acordat-o am dus la bun sfârșit proiecte importante”

Nicolae Velcea: ”Datorită încrederii pe care cetățenii mi-au acordat-o am dus la bun sfârșit proiecte importante.” Nicolae Velcea și-a depus...

Alte știri din aceeași categorie