Ce s-a decis. Este o reglementare nouă. E legată de punctul de lucru de la Mall, pentru Permise și Înmatriculări Auto din Câmpulung Muscel. Județul Argeș este al treilea din țară în care este funcțională aplicația de programări, în cadrul unui proiect pilot pentru cinci județe!
Prezentarea la ghișeu se face în baza programării! Pot fi făcute programări pentru serviciile necesare AICI.
CITEȘTE ȘI. Dacă la Câmpulung Muscel a fost daună totală, un ARO chinezesc, promite să întoarcă privirile la salonul auto de la München. Prețul acestuia e uluitor de mic
Punctul secundar de lucru pentru Permise și Înmatriculări a fost deschis în anul 2024, de către Radu Perianu, în calitate de prefect al județului Argeș și a scutit de drumul până la Pitești multe persoane din zona de Nord a Argeșului.
CITEȘTE ȘI. Vom avea permis de conducere internațional. Cum se obține. Nu e ca cel pe care îl avem acum în portofel
Vrei să îți înmatriculezi mașina? Cum poți intra în posesia plăcuțelor de înmatriculare, începând cu 17 septembrie 2025
O nouă reglementare aduce cetățenilor un mod mai facil de a intra în posesia plăcuțelor de înmatriculare. Noua prevedere arată că șoferii, indiferent de adresa pe care o au în România, pot solicita livrarea plăcuțelor de înmatriculare. Pentru această livrare se va achita o taxă online, așa cum se prevede în noua reglementare.
CITEȘTE ȘI. Șocant. La ce prețuri ajung bateriile electrice și hibride pentru mai multe mărci la mare căutare pe piața din România
Cum poți intra în posesia plăcuțelor de înmatriculare
De altfel, comenzile pentru livrarea plăcuțelor de înmatriculare vor fi efectuate prin intermediul platformei Direcţiei Generale Permise de Conducere şi Înmatriculări (DGPCI). Această prevedere este aplicabilă în cazul tuturor tipurilor de plăcuțe de înmatriculare (numere permanente, de probă, plăcuțe temporare și provizorii).
Fără deplasare la ghișeu
Utilizatorii vor putea plăti online taxa pentru livrarea plăcuțelor de înmatriculare. Practic, se elimină necesitatea ca șoferul să se deplaseze la ghișeele serviciilor publice comunitare.
De altfel, o altă prevedere arată ca toate documentele să fie digitalizate. Cu scopul de a reduce birocrația și de a eficientiza fluxul cererilor, se dorește gestionare exclusivă în format electronic, arată Observatornews.ro.
Aceste prevederi sunt stipulate prin Ordinul MAI 132/2025, oficializat în data de 28 august 2025, și vor intra în vigoare la 20 de zile de la publicare. Noua reglementare va intra în vigoare la data de 17 septembrie 2025.
CITEȘTE ȘI. Abonează-te la canalul de WhatsApp – Ziarul din Muscel și află primul cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Ziarului din Muscel și pe pagina de Facebook, pe grupul Cititorii Ziarului din Muscel, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp