Firmele de curierat, acuzate că „fură” pachete! Clienții reclamă lipsuri repetate. Plângeri la Poliție. Tot mai mulți clienți din Muscel semnalează probleme cu comenzile primite prin firmele de curierat. În ultimele luni, mai multe persoane au reclamat că, din pachetele comandate, lipsesc produse sau cantități.
Un recent caz vine să atragă atenția asupra acestor probleme: un client care aștepta mai multe pachete de cafea a primit doar patru din cinci. „Au ajuns 4 în loc de 5 pachete. Noi comandasem altă cantitate. Nu am acceptat pachetul. Curierul a zis că nu știe. Ce e asta, furat? Au început să fure ca pe vremuri? Nu accept așa ceva. Trebuie să se ia măsuri. Am făcut plângere la Poliție”, a declarat păgubita.
Situațiile de acest fel sunt probabil numeroase, însă, dacă persoanele păgubite nu depun plângeri, ele nu ajung să fie cunoscute public. La redacție au primit foarte multe reclamații din partea cititorilor noștri de la începutul anului până în prezent.
Din păcate firmele de curierat nu oferă despăgubiri pentru produsele lipsă sau deteriorate, clienții sunt nemulțumiți de faptul că pachetele nu ajung în stare completă și corectă. Situația ridică întrebări serioase despre modul în care aceste companii gestionează livrările și încurajează transparența față de clienți.
CITEȘTE ȘI. Abonează-te la canalul de WhatsApp – Ziarul din Muscel și află primul cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Ziarului din Muscel și pe pagina de Facebook, pe grupul Cititorii Ziarului din Muscel, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp