Se fac angajări la un punct al Loteriei Române din Argeș. Cât e salariu al unui operator LOTO, în 2025. Postul vacant este în Pitești și a fost anunțat ca fiind pe perioadă nedeterminată. Salariul unui operator la loto, ar putea începe de la 3.000 de lei și ajunge până la 4.000 lei, în funcţie de bonusuri/tichete de masă.
CITEȘTE ȘI. Firmele de curierat, acuzate că „fură” pachete! Clienții reclamă lipsuri repetate. Plângeri la Poliție
Condiţii de participare
Condiţii generale:
- are cetăţenia română şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă prevăzută de lege pentru funcţia scoasă la concurs (dacă legislația în domeniu impune);
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- îndeplineşte condiţiile de studii și de vechime pentru funcţia scoasă la concurs;
- nu are antecedente penale care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- este apt pentru ocuparea postului, starea de sănătate fiind atestată pe bază de adeverință medicală;
CITEȘTE ȘI. Întrebare, întrebătoare. Când se închide circulația rutieră pe Bulevardul Pardon? E doar o fumigenă?
- nu i-a fost desfăcut contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
- nu este soț/soție, rudă sau afin de până la gradul al II-lea cu salariații care exercită atribuții de organizare, coordonare, control în cadrul sau asupra structurii funcționale/SZ, în care se regăsește postul vacant pentru care se desfășoară procedura de recrutare și selecție.
Condiţii specifice:
- studii medii cu diplomă de bacalaureat;
- vârsta minim 21 ani și posibilitatea constituirii garanției, conform Legii 22/1969;
- abilități de comunicare;
- cunoștințe operare calculator.
- fără cazier judiciar.
Acte necesare pentru înscriere:
- formularul de înscriere;
- actul de identitate (în copie și în original);
- CV-ul;
- acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personale;
- diplomele de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări (în copie și în original);
- adeverinţă care atestă vechimea în muncă și/sau carnetul de muncă (în copie și în original), după caz, și, după caz, o adeverință care atestă vechimea în specialitate;
CITEȘTE ȘI. Tricolor, emoție și onoare: Câmpulung Muscel se înclină în fața eroilor. Ceremonii militare și activități spectaculoase pentru copii!
- declarație pe propria răspundere că nu i-a fost desfăcut contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani, că nu are antecedente penale care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea și dacă este/nu este soț/soție, rudă sau afin de până la gradul al doilea cu salariați din cadrul structurii funcționale/SZ, în care se regăsește postul vacant pentru care se desfășoară procedura de recrutare și selecție;
- cazierul judiciar (dacă este cazul, conform prezentei proceduri);
CITEȘTE ȘI. Răfuială veche între vecini din Rucăr: bărbat de 74 de ani, reținut de polițiști!
- adeverinţă care atestă starea de sănătate corespunzatoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior angajării de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa care atestă starea de sănătate fizică și psihică va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
- orice alte documente specifice necesare ocupării postului.
Înscrierea candidaților se face până la data de 28.10.2025, ora 12 :00, la sediul CNLR-SA- Sucursala Zonală Ploiești-Prahova, Punctul de Lucru Județean Argeș din Municipiul Pitești, Str. Maior Sontu, nr.3.
Concursul constă în susţinerea unui interviu, în data de 03.11.2025 ora 10:00 la sediul CNLR-SA- Sucursala Zonală Ploiești-Prahova, Punctul de Lucru Județean Argeș din Municipiul Pitești, Str. Maior Sontu, nr.3.
Nota minimă de promovare a fiecăreia dintre probe este 7 pentru funcțiile de execuție.
Persoana care a promovat concursul are obligația să prezinte, în maximum 5 zile lucrătoare de la afișarea rezultatelor finale ale concursului, cazierul judiciar (original sau copie legalizata)/ contractul de fidejusiune (în cazurile expres prevăzute de lege) – se completează după caz;
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0723.802.858
Urmărește știrile Ziarului din Muscel și pe pagina de Facebook, pe grupul Cititorii Ziarului din Muscel, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp. Am lansat și rubrica MICA PUBLICITATE care e la mâna TA.