Super oferte la sala Clinicii Victoria Sănătăţii!

Super oferte la sala Clinicii Victoria Sănătăţii!

A venit sezonul rece şi cu el în scurt timp Sărbătorile de Iarnă. Dacă vrei să scapi de kilogramele în plus şi să ai un corp de invidiat, de Crăciun şi Revelion, fă-ţi acum abonament la sala Clinicii Victoria Sănătăţii din Câmpulung şi dacă îţi mai aduci cu tine prietenii sau prietenele ai reducere 50% la abonamentul tău într-o lună de zile. Instructorii de la Clinica Victoria Sănătăţii vin în sprijinul tău cu un abonament lunar de doar 50 lei, ca să beneficiezi din plin de programul săptămânal de la ora 08.30-20.00, de luni până vineri. Vei primi ajutor din partea instructorilor să îţi tonifici musculatura, să dai kilogramele în plus jos, să îţi modelezi trupul, să ai un corp de invidiat. Iată câteva obiceiuri la care trebuie să renunţi atunci când te hotărăşti să mergi la sală:

Bicicleta eliptică. Pe lângă faptul că e un aparat plictisitor, astfel că te poate demoraliza în timp, bicicleta eliptică este şi destul de ineficientă, pentru că nu foloseşte mişcări naturale ale corpului.

Antrenamente lungi la intensitate scăzută. Când vine vorba de antrenamente, încet şi sigur nu e soluţia câştigătoare. În loc să lucrezi o oră la un nivel uşor sau moderat, propune-ţi să exersezi timp de jumătate de oră, non-stop.

Tragerile de timp. Încearcă să fii cât mai eficient posibil. Nu îţi aranja părul în oglindă între exerciţii, nu îţi suna prietenii şi nu posta fotografii cu tine între repetări. Pregăteşte-ţi un program exact, scrie-l pe hârtie şi ţine-te de el. Nu uita pentru ce te-ai dus la sală, nu eşti la plimbare.

Prea mult cardio, prea puţin antrenament de forţă.  Dar cardio arde mai multe calorii, nu? Într-adevăr, o sesiune de o oră pe banda de alergat poate să consume chiar şi 400 de calorii, dar cifrele nu sunt totul. O sesiune rapidă şi intensă de antrenament de forţă îţi va creşte şi ritmul cardiac şi îţi va dezvolta şi musculatura.

Hidratarea cu băuturi energizante. Băuturile sportive te revigorează rapid, dar nu uita că sunt pline de zahăr şi, implicit, de calorii. Pentru o sesiune normală de antrenament, apa ar trebui să fie să fie prima alegere pentru hidratare. În caz că eşti extenuat la sfârşitul programului, poţi să încerci să te încarci cu energie înainte de sală.

Repetarea aceloraşi exerciţii de fiecare dată. Chiar dacă stabilirea unei rutine zilnice pare calea uşoră de a te adapta la un stil de viaţă sănătos, repetarea aceloraşi exerciţii în fiecare zi nu este recomandată.

Mersul la sală de unul singur. Când exersezi singur ai timp să asculţi muzică, să te relaxezi după o zi obositoare şi te poţi concentra mai bine la ce ţi-ai propus. Totuşi, e indicat să găseşti încă o persoană care să te însoţească la sală.

Relaţii suplimentare la numerele de telefon 0248.530.013 şi 0757.117.360.

 

 

About The Author

Related posts