Noul magazin din Topoloveni, județul Argeș, situat pe str. Maximilian Popovici nr. 5, dispune de o suprafață de vânzare de 824 metri pătrați și oferă clienților 89 de locuri de parcare. Magazinul din București, pe str. Nițu Vasile Sergent, nr. 9, are o suprafață de vânzare de 432 metri pătrați, iar unitatea PENNY din Cornu Luncii, județul Suceava, este situată pe strada Principală, nr. 51, fiind amenajată pe o suprafață de vânzare de 868 de metri pătrați.
Experiența de cumpărături din noile magazine PENNY reflectă angajamentul companiei pentru portofoliul 3RO – produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară. Clienții găsesc în magazinele din Topoloveni, București și Cornu Luncii zone extinse dedicate produselor proaspete și mărcilor proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și a categoriilor de produse esențiale.
În plus, noile magazine PENNY oferă soluții convenabile pentru stilul de viață dinamic al clienților, incluzând o gamă variată de produse ready to eat, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate și congelate, adaptate nevoilor de zi cu zi.
Extinderea rețelei face parte din strategia PENNY Punct, axată pe șapte piloni principali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată. Pentru anul acesta, retailerul are pe listă 40 de magazine noi, ținta fiind atingerea pragului de 456 de locații la nivel național.