ADIO, trenuri pe ruta, Pitești-București. Ce decizie istorică s-a luat, până apar locomotivele pe hidrogen. CFR Infrastructură, prin Regionala București, a lansat la licitație studiul de fezabilitate necesar electrificării liniei de cale ferată București (Chitila) – Pitești. Acest proiect face parte dintr-un program mai amplu al administratorului rețelei naționale de cale ferată, ce include șase secții feroviare de circulație.
CITEȘTE ȘI. Giga-proiectul care va înghiți facturile la electricitate ale locuitorilor din comuna celebră tranzitată de DN 73
Valoarea estimată a contractului „Electrificarea a 6 secții de circulație ale sistemului feroviar din România – SRCF București Lot 1 București ( Chitila ) – Titu – Pitești cap Y ” (faza studiu de fezabilitate)” este de 34,5 milioane de lei, potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).
Smartphone-urile devin tot mai subțiri și mai spectaculoase. Ce modele pregătesc marii producători
Durata contractului este 18 luni împarțită astfel:
– 16 luni, de la data de începere a prestării serviciilor solicitate, pentru finalizarea livrabilelor
– 2 luni pentru activităţile de verificare şi aprobare a documentelor/livrabilelor de către SRCF București.
CITEȘTE ȘI. România de la Argeș. Unul dintre cele mai lungi drumuri județene va fi modernizat și asfaltat cu fonduri europene
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 1 iulie 2025.
Mai trebuie menționat că, pentru secția București – Pitești, ar urma să fie achiziționate trenuri pe hidrogen. La cea mai recentă procedură lansată, Autoritatea pentru Reformă Feroviară a primit ofertă de la Siemens.
CITEȘTE ȘI. START, 3, 2, 1. E aproape gata. Când vom putea „zbura” cu mașina pe autostradă de la Pitești până la Constanța
Potrivit ARF, cele 12 trenuri pe hidrogen vor fi utilizate pentru rutele aflate sub contracte de servicii publice, pe liniile neelectrificate București – Pitești, cu extindere până la Piatra Olt – Craiova, București – Aeroportul Henri Coandă, București – Târgoviște, București – Pitești – Curtea de Argeș.
sursa- economica.net