13.3 C
Campulung Muscel
joi, 28 martie, 2024

Aeroportul de lângă Câmpulung. Se fac angajări pe bandă rulantă

Alte Știri

Aeroportul de lângă Câmpulung. Se fac angajări pe bandă rulantă. Care sunt cerințele și până când se depun dosarele.

Regia Autonomă „Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav” RA a scos la concurs la concurs, luni, 10 aprilie, un post de Șef Serviciu. Gradul I, la Serviciul Privat pentru Situații de Urgență, Intervenție Salvare în cadrul Direcţiei Tehnică Operaţională.

Puteți citi articolele ziaruldinmuscel.ro în Google News și Google Discover (pe mobil și desktop).

Depunerea dosarelor se realizează în perioada 10 – 25 aprilie 2023, la Compartimentul Resurse Umane, SSM, IT&C, cam. 313 etajul III, Consiliul Judeţean Braşov.

Candidaţii declaraţi admişi în urma analizei dosarelor vor susţine proba scrisă în data de 4 mai 2023, ora 11:00. Interviul va fi programat în termen de maximum patru zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Iar rezultatele finale vor fi comunicate în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluţionare a contestaţiilor.

Puteți citi articolele ziaruldinmuscel.ro în Google News și Google Discover (pe mobil și desktop).

Aeroportul de lângă Câmpulung. Se fac angajări pe bandă rulantă

Anunţul de concurs, bibliografia, atribuțiile postului şi toate informaţiile de interes pentru participanţi se găsesc pe site-ul Consiliului Judeţean Braşov www.judbrasov.ro. Secţiunea Carieră, accesând link-ul AICI.

Aeroportul Ghimbav ar urma să devină operaţional de la jumătatea lunii iunie. Astfel că, până atunci, Consiliul Judeţean Braşov va trebui să completeze şi schema de personal.

Astfel, directorul structurii care administrează aeroportul, Alexandru Anghel, a declarat joi, 12 ianuarie, că vor fi scoase la concurs cel puţin 51 de posturi.

Puteți citi articolele ziaruldinmuscel.ro în Google News și Google Discover (pe mobil și desktop).

Numărul putând creşte, concursurile urmând să înceapă în luna februarie. Vama, Poliţia de Frontieră şi SRI vor veni cu angajaţi din structurile lor.

Schemă de personal calculată pentru program de 12 ore

„Am făcut deja un draft de buget. Organigrama cuprinde 51 de posturi, dar momentan este gândită pentru un program de 12 ore.

Dacă se va constata că este nevoie de un program de 24 de ore, va creşte şi numărul angajaţilor. Vor fi mai multe etape în care vom face interviuri şi angajări.

Puteți citi articolele ziaruldinmuscel.ro în Google News și Google Discover (pe mobil și desktop).

Este important ca oamenii să trimită CV-uri ţintit. Pentru posturile pentru care optează. Pentru asta e nevoie să aştepte puţin, să venim cu toate detaliile. Noi vom oferi aceste detalii în scurrt timp.

Vom face anunţuri în presă. Vor fi disponibile şi pe site-ul Consiliului Judeţean Brașov. Poate şi pe site-ul Aeroportului. Primele posturi vor fi scoase în scurt timp, cel mai probabil în luna februarie.

Apoi, vom continua în mai multe etape. Până când vom completa toate posturile de care este nevoie”, a declarat pentru MyTex directorul Regiei Autonome „Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav”, Alexandru Anghel.

Fiecare candidat va trece printr-o verificare aprofundată

Persoanele interesate să ocupe posturile din cadrul Aeroportului Internaţional Braşov-Ghimbav trebuie să ştie că organizarea concursurilor include şi o etapă de verificare aprofundată a fiecărui candidat în parte.

Privind antecedentele de orice fel, pe care o vor realiza instituţiile statului cu atribuţii în domeniu. Această verificare este absolut obligatorie. Având în vedere că fiecare angajat va putea intra în incinta Aeroportului pe baza unui permis de acces strict.

CV-urile trimise până acum nu vor fi luate în considerare

La rândul său, Alexandru Anghel a atenţionat că „procedurile de angajare vor fi publice, urmând să fie anunţate prin canalele media uzuale.

Până în prezent, la Consiliul Judeţean Braşov au fost depuse foarte multe CV-uri din partea celor care îşi doresc să lucreze la aeroport.

Le-am parcurs pe toate şi astfel ne-am creat o idee asupra pregătirii profesionale a persoanelor interesate. Aceste CV-uri deja transmise nu înseamnă înscrierea la concurs.

Astfel că îi invităm pe toţi potenţialii candidaţi să urmărească lansarea procedurilor de recrutare a personalului. Odată cu publicarea anunţurilor privind cerinţele posturilor care vor fi scoase la concurs.

Toate posturile care vor fi scoase la concurs vor fi publicate pe site-ul Consiliului Judeţean Braşov. La secţiunea Carieră, şi pe pagina de Facebook a Consiliului Judeţean Braşov şi a Aeroportului (BrasovAirport), scriu cei de la bzb.ro.

Ultimele Știri

Veste grozavă pentru clienții Băncii Transilvania. Ce s-a întâmplat cu bancomatele din Câmpulung Muscel

Veste grozavă pentru clienții Băncii Transilvania. Ce s-a întâmplat cu bancomatele din Câmpulung Muscel. Banca Transilvania a făcut un...

Alte știri din aceeași categorie