0.7 C
Campulung Muscel
vineri, 15 noiembrie, 2024

Bucureşteanul Lucian Răduţ a câştigat Trofeul Câmpulung Muscel

Alte Știri
Campionatul Naţional de Viteză în Coastă Dunlop ce s-a desfăşurat la Câmpulung a oferit un adevărat show automobilistic. Traseul cu o lungime de 3 km din localitatea Lereşti, pe sectorul de drum Câmpulung – Voina (DJ734) a atras nu mai puţin de 58 de concurenţi la start.
Lucian Răduţ a câştigat Trofeul Câmpulung Muscel. La comenzile unui Mitsubishi Lancer Evo VIII, pilotul bucureştean a dominat ambele manşe de concurs (2:57.689). Al doilea loc pe podiumul clasamentului Open i-a revenit lui Paul Andronic (Mitsubishi Lancer EVO IX). Paul a fost cel mai rapid pilot al grupei H în antrenamentele cronometrate. Răduţ a fost mai rapid decât Andronic pe ambele urcări ale concursului, diferenţa cumulată dintre cei doi fiind de aproape două secunde şi jumătate. Ultima poziţie pe podiumul clasamentului Open a obţinut-o Andrei Dumitrescu la comenzile unui monopost Tatuss, care a încheiat în faţa lui Costi Stratnic (BMW 135d), Şerban Andrei (Skoda Fabia) şi a lui Dan Prepeliţă (Audi RS4). Ion Nicolae (Mitsubishi Lancer Evo VIII) a câştigat grupa N, devansându-i pe Alexandru Mitroi (Mitsubishi Lancer Evo X) cu o jumătate de secundă şi pe Raul Szene (Mitsubishi Lancer Evo IX) cu aproape o secundă şi jumătate. Cel mai rapid pilot al grupei N din antrenamentele cronometrate a fost Alexandru Mitroi, devansându-l pe Ion Nicolae cu mai puţin de o secundă. Grupa A a fost dominată de Adi Sotingeanu (Subaru Impreza GC8), fiind mai rapid cu 1.2 secunde decât Bogdan Ungureanu (Mitsubishi Lancer Evo IX) şi cu 1.35 secunde de Radu Ortelecan (Mitsubishi Lancer Evo VI).

Clasamentul maşinilor cu două roţi motrice este condus de Andrei Şerban (Skoda Fabia), urmat de Alex Mirea (Honda Civic EP3) şi Claudiu Ciucă (Renaul Megane), iar în clasamentul maşinilor cu doua roţi motrice cu peste 3000 de cmc, se impune Costi Stratnic (BMW 135d), urmat de Florin Voicu (Ferrari 430 Challenge).

Bijuteriile clasice de la Câmpulung

Întrecerea automonilistică de la Câmpulung Muscel a avut pe lista de înscrieri şi câteva bijuterii clasice. Alfa Romeo Alfetta GTV pilotată de Cătălin Cedric Ghigea a fost cea mai rapidă “istorică”, pilotul bucureştean devenind campionul grupei I2 înainte de ultima etapă. Dorin Alexandrescu (VW Golf GTI) a terminat pe doi, iar Costin Gănescu (Fiat X1/9) pe trei în această categorie. Singurul concurent înscris în grupa I1 a fost Gunther Graef, la bordul unui BMW 1602.

Ultimele Știri

REVOLTĂ. Consilierii PNL din Poiana Lacului nu au intrat la ședința Consiliului Local

REVOLTĂ. Consilierii PNL din Poiana Lacului nu au intrat la ședința Consiliului Local. Motivul-lipsa proiectelor pentru cetățeni de pe ordinea...

Alte știri din aceeași categorie