10.8 C
Campulung Muscel
sâmbătă, 27 aprilie, 2024

Dezastru pe șosele. Cum s-a comportat Hyundai Kona electrică, după testul iernii

Alte Știri

Dezastru pe șosele. Cum s-a comportat Hyundai Kona electrică, după testul iernii. A fost ninsoare în multe părți ale Germaniei, încă de la sfârșitul lunii noiembrie, plus temperaturi sub 0 grade. Mai multe informații referitoare la vremea din Germania, puteți găsi aici.

Cât de ușor este să conduceți o mașină electrică, iarna? Ceea ce era considerat o excepție în urmă cu câțiva ani, acum este ceva obișnuit: mașinile electrice pe drumurile germane. Din ce în ce mai multe mașini electrice sunt înmatriculate în Germania. În 2023 erau deja peste 425.000.

CITEȘTE ȘI. Cât costă camerele de supraveghere fără fir la Dedeman. Sunt la super ofertă!

Șoferii cu vehicule electrice trebuie să țină cont de câteva lucruri, mai ales iarnaYouTuberul, Bjørn Nyland a avut și el această experiență dureroasă când conducea un Hyundai Kona electric la temperaturi de iarnă, scrie hna.deAflăm ce s-a întâmplat, în continuarea articolului. În plus, sfaturile expertului, pentru cei care conduc mașinile electrice pe timp de iarnă.

Dezastru pe șosele. Cum s-a comportat Hyundai Kona electrică, după testul iernii

Conducerea unei mașini electrice iarna. Un YouTuber, Bjørn Nyland  s-a confruntat cu un dezastru total. Bjørn Nyland a plecat pentru un test de iarnă cu un Hyundai Kona electric. Totul a decurs fără probleme în timpul pregătirii. Norvegianul a preîncălzit chiar și garajul și și-a folosit tehnologia de recuperare a căldurii în mașină pentru a se pregăti de călătorie. Nyland cunoaște mașinile, testează tot felul de mașini în videoclipurile sale și are peste 300.000 de abonați.

CITEȘTE ȘI. Cât e rata la un model Dacia Sandero III Stepway în 2024, dacă îl cumperi în leasing

Hyundai-ul a avut brusc probleme pe traseul de 240 de kilometri, însă doar la întoarcere. Dintr-o dată, mașina electrică nu a mai vrut să circule cu mai mult de 14 kilometri pe oră„Ne târâm pe drum în modul țestoasă”, a spus el șocat. Potrivit EV- Database, Hyundai Kona cu 65,4 kW poate acoperi un total de 445 de kilometri vara și 325 de kilometri iarna.

CITEȘTE ȘI. Vor bubui facturile la energia electrică. Românii obligați să suporte o nouă taxă care “cocoșează”

Nivelul bateriei la Hyundai a scăzut la 5 % procente. Din cauza asta și a temperaturilor exterioare, norvegianul a fost nevoit să urmărească cum performanța mașinii s-a redus drastic. După ce Nyland a reușit să încarce mașina electrică la o stație de încărcare, a continuat să funcționeze regulat. YouTuber-ul s-a plâns: „Chiar trebuie să aprind luminile de avarie, ce naiba, asta nu e deloc bine”, a spus el. Căldura poate paraliza și mașinile electrice. Continuarea o găsiți AICI.

Ultimele Știri

Ion Mînzînă: “Argeșul pe primul loc a fost misiunea mea de credință căreia m-am dedicat total împreună cu echipa PSD! Și împreună cu argeșenii...

Ion Mînzînă: “Argeșul pe primul loc a fost misiunea mea de credință căreia m-am dedicat total împreună cu echipa...

Alte știri din aceeași categorie