19.6 C
Campulung Muscel
joi, 30 mai, 2024

Milioane de clienți Raiffeisen Bank, afectați în România

Alte Știri

Milioane de clienți Raiffeisen Bank, afectați în România. Din păcate austriecii nu reușesc să scape de problemele tehnice, ceea ce i-a scos din minți pe clienți.

Unii chiar s-au întrebat dacă nu cumva Raiffeisen Bank se închide. Și de aceea tot apar disfuncții în aplicația de home banking. În ultimele zile, au tot existat blocaje. Și nu s-au putut efectua plăti. Problemele s-au remediat destul de rapid, însă faptul că se repetă atât de des situația crează mult disconfort.

Acum aveți platforma la îndemână pentru ca anunțul dumneavoastră să apară în ziarul nostru. Puteți stabili singuri, durata apariției. E interesant nu? Trebuie doar să intrați pe ziaruldinmuscel.ro, la rubrica MICA PUBLICITATE, apoi să vă adăugați anunțul cu doar 3 lei.

Apar disfuncții în aplicația de home banking

Pe 3 mai aplicația de banking a Raiffeisen Bank a fost blocată mai multe ore. Clienții s-au plâns că nu și-au putut plăti biletele de avion și că de mai multe zile plățile au tot dat rateuri. Acum povestea se repetă, dar din fericire blocajele sunt remediate mai rapid.

„Ca urmare a incidentului înregistrat astăzi, care ne afectează serviciile online, vă reamintim că puteți merge în oricare din sucursalele noastre pentru efectuarea de plăți și operațiuni urgente. De asemenea, vă informăm că toate celelalte servicii ale băncii sunt funcționale (precum bancomate, terminale de plată și carduri).

Dragi clienți,

Momentan întâmpinăm un incident care impactează:- Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice;

– Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;

– Raiffeisen SmartToken;

– Raiffeisen Smart Business;

– Noul Raiffeisen Online IMM;

– OpenBanking (AISP/PISP/CISP);

– Înrolarea cardurilor din Smart Mobile pentru Google Pay și Apple Pay este afectată (push provisioning);

– Smart Market – flux înrolare.

Acum aveți platforma la îndemână pentru ca anunțul dumneavoastră să apară în ziarul nostru. Puteți stabili singuri, durata apariției. E interesant nu? Trebuie doar să intrați pe ziaruldinmuscel.ro, la rubrica MICA PUBLICITATE, apoi să vă adăugați anunțul cu doar 3 lei.

Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link.

Cauza este în curs de remediere.

Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate). Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!”, a fost mesajul celor de la Raiffeisen Bank după incidentul de pe 3 mai.

Acum reprezentanții băncii nu au afișat nimic despre ceea ce se întâmplă cu aplicația, însă problemele apar periodic, iar clienții deja încep să-și piardă răbdarea.

Ultimele Știri

Se închide Poșta din centrul Câmpulungului. Ce se va întâmpla cu serviciile acestui oficiu poștal?

Se închide Poșta din centrul Câmpulungului. Ce se va întâmpla cu serviciile acestui oficiu poștal? Din 2018, încoace angajații...

Alte știri din aceeași categorie