Dacia va produce la Uzina din Mioveni cel mai sofisticat și scump model, din istoria sa.
Dacia a început la Mioveni producția de volum a celui mai mare și scump model din istoria sa, SUV-ul Bigster, iar unul dintre scenariile luate în calcul este că modelul ar putea „bate” Duster la vânzări. Dacia spune că a primit peste 1.200 de comenzi pentru Bigster în România și 10.000 la nivel european.
Dacia Bigster va fi din data de 10 aprilie în showroom-urile din România.
CITEȘTE ȘI. Piedone în Argeș. Pitești, Pitești, Pitești uite ce mănânci…. Dedulești, Cotmeana mai grav!
„Suntem în fața unui moment important, fiindcă în aceste zile intră pe liniile de fabricație noul Bigster care reprezintă intrarea Dacia în segmentul C și modelul este așteptat în România, dar și în alte părți din Europa”, spune Mihai Bordeanu, managing director, Dacia Brand South Eastern Europe & Country Head România.
Prețul Dacia Bigster pornește de la 23.000 de euro la nivelul de echipare Essential și ajunge la 29.500 euro, pentru versiunea de top, Journey Hybrid 155. La această versiune hibridă prețul poate trece de 31.000 de euro, dacă sunt alese toate dotările opționale disponibile.
CITEȘTE ȘI. Anunț de maximă importanță. Se închide circulația rutieră pe celebrul Bulevard Pardon din Câmpulung Muscel
Bordeanu spune că Bigster este „cea mai mare Dacie de până acum, dar și cea mai deșteaptă și spun asta pentru că sunt 35 de computere pe Bigster, în timp ce pe Logan erau numai cinci, dovadă că lucrurile s-au schimbat”.
Duster era modelul cu cea mai mare producție la Mioveni, cu peste 60% din total, iar pentru a face loc noului Bigster, producția Sandero, Logan și Jogger a scăzut mult. Peste 200.000 de mașini Duster au fost produse anul trecut la Mioveni.
CITEȘTE ȘI. Soba ta din casă e de Programul Rabla. Vezi ce ți se întâmplă, de luni, 31 martie
Sile Fulga, director executiv al uzinei vehicule Dacia, spune că Duster va reprezenta undeva pe la 50-60% din producția de la Mioveni, iar Bigster, pe la 30-40%. El a spus că se poate ajunge la 500 de mașini/zi cadența pentru Bigster.
Cuvântul cheie este flexibilitate, spun oficialii Dacia, fiindcă se poate „jongla” cu producția celor două modele dacă, spre exemplu, va fi o cerere atât de mare pentru Bigster, încât să fie nevoie ca producția Bigster să o depășească pe cea a Duster, la uzina din Argeș. „Va exista o flexibilitate pe care o putem asigura în orice moment, în funcție de cerere”, spune șeful uzinei.
CITEȘTE ȘI. Showroom-urile Renault din toată țara s-au deschis pentru public. Vedeta este Mașina Anului 2025 în Europa
Dacia fabrică în medie 1.357 de vehicule pe zi, iar 90% ajung la export, în 71 de țări. Continuarea o găsiți AICI.
CITEȘTE ȘI. Abonează-te la canalul de WhatsApp – Ziarul din Muscel și află primul cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Ziarului din Muscel și pe pagina de Facebook, pe Youtube pe grupul Cititorii Ziarului din Muscel, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp.