-4.6 C
Campulung Muscel
sâmbătă, 8 februarie, 2025

O cremă de 5 euro din supermarketul Lidl, este mai bună decât produsele de lux

Alte Știri

O cremă de 5 euro din supermarketul Lidl, este mai bună decât produsele de lux. O bună îngrijire pentru pielea uscată nu trebuie să fie costisitoare. Acest lucru a fost demonstrat acum de Stiftung Warentest. Dintre toate companiile, Lancôme a fost cea mai criticată.

Produsele de la magazinele de reduceri pot ține cu ușurință pasul cu produsele scumpe de marcă. Stiftung Warentest a ajuns acum la această concluzie surprinzătoare. Acesta a analizat 14 creme de zi pentru pielea uscată. Inclusiv produse de la mărci cunoscute, farmacii și comercianți cu amănuntul.

O cremă de 5 euro din supermarketul Lidl, este mai bună decât produsele de lux

Printre mărcile incluse s-au numărat Weleda, Cien (Lidl), Lancôme, Florena și Alterra (Rossmann). Prețurile produselor au variat între 1,65 euro și 60 de euro. În final, doar o singură cremă a primit calificativul „foarte bine” în ceea ce privește hidratarea.

Diferitele creme de zi au fost testate timp de două săptămâni de un total de 22 de participante cu vârste cuprinse între 20 și 70 de ani. „Am măsurat apoi care cremă a fost cea mai bună în ceea ce privește hidratarea pielii”, explică Stiftung Warentest.

O mamă a doi copii a plecat de 13 ori în vacanţă în 2024, fără să-şi ia o zi de concediu. Şi a cheltuit doar 3.000 de euro

Cu toate acestea, în evaluare au fost incluse și aplicarea și senzația pe piele, precum și declarația, afirmațiile publicitare și ambalajul. Stiftung Warentest a analizat, de asemenea, calitatea microbiologică a cremelor. Dar și a examinat dacă acestea conțin siliconul D5, o substanță critică pentru mediu.

În cele din urmă, unsprezece din cele 14 creme de zi au obținut calificative generale „bune”, inclusiv produse ieftine de farmacie. Un produs de la un discounter care costa 1,65 euro s-a clasat pe locul al treilea. Trei creme au primit doar calificativul „satisfăcător” – toate acestea se numără printre cele mai scumpe patru borcane din test.

CITEȘTE ȘI. Lovitură puternică pentru clienții dependenți! McDonald’s vine cu un anunț extrem de important

Cele mai bune produse cosmetice naturale din test au ajuns pe locul al patrulea: Crema de la Alterra, marca proprie a Rossmann, ca și produsele testate de la L’Óreal Paris, Sebamed și Weleda, a primit calificativul „bun (2,1)”.

Cu toate acestea, trei creme au primit doar calificativul „satisfăcător” din partea tesatorilor. Probabil că cel mai dezamăgitor rezultat a fost obținut de marca de lux Lancôme de la L’Oréal.

O femeie care bătea în tavan din cauza gălăgiei din apartamentul de deasupra va plăti despăgubiri vecinilor ei

Crema de zi Lancôme – cu un preț de 23,10 euro – a aterizat pe ultimul loc, aducând în urmă în evaluare. „Costă de paisprezece ori mai mult decât crema de la Lidl, nu obține decât un rezultat satisfăcător în ceea ce privește hidratarea și este, de asemenea, ambalată într-un ambalaj înșelător”, potrivit Stiftung Warentest.

Cea mai scumpă cremă din test, Fresh Cream Rich de la Ringana, la prețul de 60 de euro, a aterizat la mijlocul clasamentului.

Compania producătoare a făcut prima dată chituri de geam

Compania care produce cosmeticele Cien a fost fondată în 1950 și inițial s-a concentrat pe fabricarea chiturilor de geam, lubrifianților și a produselor de curățare.

Asta până în 1958 când a intrat pe piață cu primul său brand de produse de îngrijire personală, sub numele de Alkmene.

Proiect de reorganizare administrativ-teritorială: județele și mii de localități dispar de pe harta României

Pe parcurs, s-a axat exclusiv pe produsele de îngrijire a pielii și a părului, renunțând la fabricarea agenților chimici de curățare. Începând cu anii ’80, Mann & Schröder GmbH a început să dezvolte și să producă branduri private.

În prezent, compania produce peste 2.000 de produse, fiind comercializate în aproape 70 de țări din Europa și Statele Unite ale Americii. Aceasta produce venituri anuale de aproximativ 140 de milioane de euro.

O tânără concediată pentru că a întârziat de mai multe ori la serviciu a fost reangajată în urma unei sentinţe judecătoreşti

În 1930, Lidl și-a început activitatea când Josef Schwarz a devenit partener la Südfrüchte Großhandel Lidl & Co. De-a lungul timpului, s-a metamorfozat dintr-un mic angrosist de fructe de cartier într-un gigant al supermarketurilor cu discount și piețelor angro.

CITEȘTE ȘI. Abonează-te la canalul de WhatsApp – Ziarul din Muscel și află primul cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile  Ziarului din Muscel și pe pagina de Facebook, pe Youtube pe grupul Cititorii Ziarului din Muscel, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp.

Sursa: Heute.at.

Ultimele Știri

Pericol în comunitate târziu în noapte. A luat foc o casă

Pericol în comunitate târziu în noapte. A luat foc o casă. În urmă cu puțin timp un incendiu a...

Alte știri din aceeași categorie