35.2 C
Campulung Muscel
marți, 16 iulie, 2024

Kaufland introduce o nouă metodă de plată: e nevoie de un ceas

Alte Știri

Kaufland introduce o nouă metodă de plată: e nevoie de un ceas. Lanțul de supermarketuri Kaufland vrea să ofere clienților un nou serviciu de plată, diferit de cele obișnuite. Această modalitate de plată nu prevede numerar sau card și nici măcar de internet nu este nevoie. Iată cum va funcționa acest serviciu.

Este vorba despre funcția numită Bluecode (cod albastru). Acest termen este menționat tot mai des în legătură cu noile funcții de plată din magazine. Metoda este deja folosită în magazinele de hardware Globus, farmaciile Rossmann și Müller, cât și în numeroase supermarketuri austriece marca Billa. Kaufland vrea acum să urmeze exemplul și să introducă metoda de plată din toamnă, după o primă fază de testare.

Kaufland introduce o nouă metodă de plată: e nevoie de un ceas

Potrivit „Lebensmittelzeitung”, ar trebui să devină parte a aplicației Kaufland, astfel încât clienții să-și poată plăti în mod convenabil cumpărăturile prin intermediul telefonului mobil. Pentru a face acest lucru trebuie să introducă datele de plată în aplicație. La casă trebuie doar să prezinte codul QR de pe cardul Kaufland. În urma plății, codul QR negru devine albastru. De aici și denumirea „Bluecode”. Atenție, codul este valabil doar pentru 4 minute.

O altă caracteristică specială a noii modalități de plată este că funcționează și offline, cel puțin temporar. Cu alte cuvinte, clienții pot plăti chiar prin „Bluecode” dacă nu au o conexiune la internet pe smartphone. Reducerile suplimentare, cupoanele sau tombolele sunt recunoscute și compensate automat.

Kaufland Pay va fi utilizat la casele normale, cât și la casele cu autoservire. Este prevăzut să poată fi folosit inclusiv pe ceasurile inteligente. Se dorește ca în viitorul apropiat, consumatorii să poată merge la cumpărături fără portofel sau smartphone.

Kaufland a dezvoltat această modalitate de plată împreună cu furnizorii de servicii Bluecode și Payone special pentru clienții săi. De altfel, potrivit companiei, Bluecode poate fi folosit și în magazinele online dacă cumpărătorii scanează codul QR care apare cu smartphone-ul sau smartwatch-ul lor. Compania Bluecode ar dori să continue să crească în viitor și să construiască o rețea în întreaga Europă. În prezent, există aproximativ 20.000 de puncte de acceptare.

Sursă: nordbayern.de, Ziarulromanesc.de

Ultimele Știri

Cel mai tânăr prefect din România a ascultat problemele locuitorilor din Bughea de Jos

Cel mai tânăr prefect din România a ascultat problemele locuitorilor din Bughea de Jos. Prefectul Dragoș Predescu face vizite de...

Alte știri din aceeași categorie