1.9 C
Campulung Muscel
miercuri, 28 februarie, 2024

Lista alimentelor pe care trebuie să le consumi dacă îţi cade părul

Alte Știri
O dietă adecvată care conţine un mix de vitamine, minerale şi proteine reprezintă un mod simplu de a preveni şi chiar trata căderea părului. În primul rînd, cheratina este o proteină care redă flexibilitatea şi puterea firului de păr.
Alimentele bogate în proteine pe care le poţi include în dieta ta sunt somonul, fripturile, omletele, proteinele de soia şi pieptul de pui. Combină aceste preparate cu fasole şi seminţe, pe lîngă grîu, orez şi porumb. Aceste ingrediente cresc nivelul aminoacizilor dietetici esenţiali pentru producţia de cheratină.
Carbohidraţii reprezintă un alt nutrient important care nu ar trebui să lipsească din dietă dacă îţi cade părul. Preparatele cu un conţinut scăzut de carbohidraţi pot cauza, de asemenea căderea părului. Printre alimentele care conţin o cantitate semnificativă de carbohidraţi se numară orezul brun, ovăzul, pîinea din cereale integrale, pastele din făină integrală şi cerealele integrale.
Fierul este un alt ingredient important pentru sănătatea părului, iar o deficienţă de fier poate cauza căderea părului.
Alimentele bogate în fier includ legumele de culoare verde închis, cum ar fi spanacul şi varza creaţă, carnea roşie, peştele gras şi gălbenuşurile de ou.
Acizii graşi omega-3 pot îmbunătăţi sănătatea scalpului şi stimula creşterea părului. Dacă îţi cade părul, ar trebui să consumi somon, sardine, macrou, carne de vită, seminţe de in, seminţe de chia, nuci şi ton. Continuarea o găsiţi aici!
Ultimele Știri

Argeș. Reținut pentru că a spart un magazin. După ce și-a luat ce a vrut a dat foc…

Argeș. Reținut pentru că a spart un magazin. După ce și-a luat ce a vrut a dat foc... Luni în...

Alte știri din aceeași categorie