5.9 C
Campulung Muscel
sâmbătă, 27 aprilie, 2024

My CEZ – asistentul personal al clienților din sectorul energiei și gazelor naturale

Alte Știri

CEZ Vânzare, cel mai mare furnizor de energie din sud-vestul României, lansează My CEZ – asistentul personal al clienților din sectorul energiei și gazelor naturale. Aplicația are un design simplu și functionalități multiple, aducând o valoare adaugată experienței utilizatorilor.

My CEZ poate fi accesat atât în varianta web, pe mycez.cezinfo.ro, cât și de pe telefonul mobil sau tabletă, prin aplicația disponibilă în AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc să își activeze contul pot să se înregistreze folosind datele de client CEZ și o adresă de email validă.

Prin intermediul aplicației, clienții CEZ Vânzare găsesc într-un singur loc toate informațiile despre contractul de energie electrică și gaze naturale. Portalul are o interfață intuitivă, precum și numeroase functionalități:

  • Verificarea consumului de energie electrică și de gaze naturale
  • Vizualizarea și descarcarea facturilor CEZ Vânzare
  • Efectuarea plăților online
  • Vizualizarea situației plăților și a restanțelor
  • Programarea vizitelor în Centrele de Relații cu Clienții CEZ
  • Transmiterea indexului autocitit
  • Vizualizarea istoricului de consum, de facturi și de plăți
  • Gestionarea mai multor locuri de consum din același cont de client
  • Solicitarea unei oferte de energie electrică sau de gaze naturale
  • Verificarea programului de întreruperi programate în alimentarea cu energie electrică.

 Odată cu lansarea aplicației My CEZ, CEZ Vânzare implementează și o serie de soluții digitale complementare:

  • IVR Dinamic (asistent vocal interactiv): oferă acces rapid la Info Linia CEZ – 0251 929, pentru a afla informații despre situația facturilor și plăților sau pentru a înregistra un deranjament fără a mai intra în contact cu un operator
  • My CEZ Kiosk: aparatele sunt disponibile clienților care vizitează centrele de relații cu clienții din Craiova, Pitești și Râmnicu Vâlcea și oferă informații utile despre contul de client
  • Programare online pentru vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, prin intermediul cezinfo.ro.

Lansarea portalului My CEZ face parte dintr-un amplu proces de transformare digitală a companiei, inițiat din dorința de a oferi clienților soluții simple și rapide, potrivite nevoilor lor.

Ultimele Știri

Ion Mînzînă: “Argeșul pe primul loc a fost misiunea mea de credință căreia m-am dedicat total împreună cu echipa PSD! Și împreună cu argeșenii...

Ion Mînzînă: “Argeșul pe primul loc a fost misiunea mea de credință căreia m-am dedicat total împreună cu echipa...

Alte știri din aceeași categorie