Nu vă panicați! Aplicația MY CEZ intră în metenanță

Nu vă panicați! Aplicația MY CEZ intră în metenanță

Nu vă panicați! Aplicația MY CEZ intră în metenanță. Pentru a oferi clienților CEZ Vânzare servicii la standarde de calitate ridicate, în perioada 24 – 25 iulie, se vor desfășura lucrări de mentenanță și dezvoltare a aplicației MY CEZ. Astfel, aplicația MY CEZ – în toate formatele (mobile, desktop) va fi indisponibilă în această perioadă, alături de dispozitivele MY CEZ Kiosk din Centrele de Relații cu Clienții CEZ din orașele Craiova, Pitești și Râmnicu Vâlcea.

Recomandăm tuturor clienților CEZ Vânzare care doresc să transmită solicitări sau să solicite informații despre contractul lor de energie electrică/ gaze naturale în perioada 24 – 25 iulie să folosească unul dintre celelalte canale de comunicare:

  • Info Linia CEZ, la numărul de telefon 021 929, disponibil NON-STOP pentru transmiterea deficiențelor în alimentarea cu energie electrică și în intervalul orar 08:00 – 20:00 pentru informații comerciale;
  • prin e-mail la adresa cez_crc@cez.ro;
  • la cel mai apropiat Centru de Relatii cu Clientii;
  • în scris, la adresa de corespondență: Strada Depozitelor, numărul 2, Târgu-Jiu, județul Gorj, cod poștal 210238.

Începând cu data de 26 iulie, aplicația MY CEZ – asistentul personal al clienților CEZ Vânzare își va recăpăta toate funcționalitățile, într-o formulă îmbunătățită și eficientizată.

 

About The Author

Related posts