Accesul în Primăria Mioveni, pe bază de cartele

Accesul în Primăria Mioveni, pe bază de cartele
Începând de luni, 3 octombrie, în Primăria oraşului Mioveni va funcționa un sistem de control al accesului în instituție pe bază de cartelă. Sistemul îi va viza pe angajaţii instituţiei, însă vor exista și o serie de modificări referitor la programul și modul de lucru cu cetățeanul.
Astfel, accesul la parterul primăriei, respectiv la secretariat, registratură și biroul de plată a taxelor și impozitelor se va face ca și până acum, în intervarul orar de funcționare al instituției, urmând ca accesul cetățenilor către birourile de specialitate aflate la etajele superioare să fie modificat conform următorului program:
Marţi :08.00-12.00;
Joi: 12.00-16.00.
Important!
Cetăţenii care se prezintă la sediul instituţiei cu anumite solicitări, în afara acestui program prezentat, vor fi preluaţi de către ofiterul de serviciu şi puşi în legătură cu inspectorii din cadrul aparatului de specialitate în funcţie de nevoia solicitantului.
 Prin acest sistem de control acces cartele şi pontaj, se dorește crearea unui mediu de lucru adecvat și creșterea productivității muncii funcționarilor din cadrul Primăriei Mioveni.

About The Author

Related posts