ELIBERAREA CERTIFICATELOR DE CAZIER JUDICIAR PRIN SOLICITARE TRANSMISĂ ELECTRONIC

ELIBERAREA CERTIFICATELOR DE CAZIER JUDICIAR PRIN SOLICITARE TRANSMISĂ ELECTRONIC

Având în vedere măsurile instituţionale de limitare a răspândirii infecțiilor cauzate de virusul gripal COVID 19, începând cu 13 martie a.c., au fost dispuse modificări privind eliberarea certificatelor de cazier judiciar.

Astfel, primirea solicitărilor de eliberare a certificatelor de cazier judiciar pentru persoane fizice sau juridice se va realiza, preponderent, prin transmiterea cererilor completate, împreună cu o copie de pe actul de identitate valabil, folosind mijloacele de comunicare electronice – email sau fax.

Formularul pentru solicitarea copiei de cazier judiciar este disponibil, gratuit, alături de informaţii referitoare la eliberarea cazierului judiciar pentru persoane fizice şi pentru eliberarea certificatelor de integritate, la adresa: https://ag.politiaromana.ro/ro/utile/documente-necesare-eliberarii-de-acte/cazier-judiciar-persoane-fizice-certificate-de-integritate , respectiv pentru  eliberarea cazierului judiciar pentru persoane juridice, la adresa:  https://ag.politiaromana.ro/ro/utile/documente-necesare-eliberarii-de-acte/cazier-judiciar-persoane-juridice .

Eliberarea acestora se va realiza în aceeaşi zi, pentru cererile transmise până în ora 12:00, după următorul program:

Luni, marti, joi, între orele 15:00-15:45;

Miercuri între orele 16:30-17:30;

Vineri între orele 12:30-13:00.

Astfel, cererile pot fi transmise la adresele:

About The Author

Related posts